Är det okej att slå en tjej?

I går natt när jag sitter på bussen hem är det en idiot
framför mig som sitter och kastar ut sig inte allt för trevliga
om saken till killen brevid mig. Och ni som känner mig
vet att man inte straffar någon ostraffat. Man ska inte klanka
ner på människor för att man är avundsjuk över deras inkomster
eller tillgångar. Alla lever olika och ingen bör straffas för det, och
dessutom inte smutskastas. Det slutade med att killen vägrade
låta mig och den andra killen var, utan nu skulle dom "göra upp"
så säga. Så det slutade med att killen slog mig, och jag slog tillbaka
i själv försvar. Men tycker ni det är okej att slå någon oavsett? våld
löser ingenting och det gav gårdagen oss ett riktigt svar på.

Xoxo/F

Skrivet av: Ruben

Slog en kille dig? Från Piteå?

2008-08-03 - 14:26:58

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0