fan bra kväll!

gårdagen var mer lyckad än jag trodde den skulle bli
först var jag och tina här färgade hår hade ansiktsmask
och satte på löshår.efter att vi var klara begav vi oss till nodo
och myste på det var även en kille som kom fram och bjöd mig
och tina på varsitt vinglas.Efter att nodo stängt åkte vi runt i stan
och dunkade lite party musik och sen for tina hem.Planerna var
så att jag skulle gå hem men då träffade jag den otroligt snygga
carrogirl som var sugen på pentan så jag hängde med henne och
shakade lös hela kvällen! här är bilder från gårdagen





Bilderna går ej att vrida helsjukt, men detta är dom enda bilderna jag tog
hade fullt upp att shaka lös

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0