mys söndag

i dag våldgästa jennifer mig,vi gick och solade
och sen gick vi till kvarnvallen, när det var klart
gick vi och köpte pizza, och sen nu har vi bosatt
oss ute på min balkong med tända ljus,pizza och
annat gott inlindade i våra duntäcken. Riktigt cosy






sliten tjej

MIN SNYGGABLONDIN



xoxo/F

Skrivet av: jennifer

fan tjockis bilden längst ner;o vem fan är det? ta bort bilden, du vet vilken

2008-08-18 - 11:07:12
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: tina

du hade en jättefin kofta , vart har du köpt den , om du vill säga , förstås^^

2008-08-19 - 00:36:26
Skrivet av: F

tjockis, jomen visst. Glöm de bruden

2008-08-21 - 21:14:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0