skriftlig update

i dag på min lunchrast så gick jag och sofie till ginatricot
för att handla lite eftersom dom nyss fått in en massa nya varor
jag köpte mig en snygg svart jacka i skinn liknande format och en
super söt blommig kjol, bilder kommer i morgon eftersom jag var
så osmart och glömde påsen i all hast av längtan hem:)
imorgon blir det girls night, riktigt roligt! nu ska jag gå och möta
Mr x

xoxo/F

Skrivet av: C h r i s t i n e -

Sugen på att tävla och vinna ett fint armband ?

Gå då in på min blogg och läs tävlings reglerna.

2008-08-09 - 01:13:32
Blogg: http://christiinek.blogg.se/
Skrivet av: hehe

hahaha snällasnälla kan du inte börja med vb ? :- )

2008-08-09 - 15:38:53
Skrivet av: d

(videoblogg jao)

2008-08-09 - 15:39:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0