Frånvarande

Förlåt att jag varit frånvarande men igår drabbades jag av en kraftig migrän
och halsont. Det första jag gjorde när jag klev in genom dörren 16'00 var att sova.
Så nu har jag sovit i ca. 20 timmar. Vilket var jätteskönt.Det har varit en jobbig natt
med ständiga uppvakningar och lite tårar.


On my way to mami

Cosy

bra lunch!


min outfit för dagen bestod av vita puma skor.Och rosa mjúkisdress.

Xoxo/F


Skrivet av: L

så vitt jag vet så gör puma sina skor i skinn, knappast syntet. men vänta var det inte du som var anti skinn och päls? :o

2008-12-11 - 18:48:19
Skrivet av: felice

Nej mina puma skor är av tyg. Så om du inte tror mig. sök upp dom på pumas hemsida! ciao anonymus

2008-12-11 - 18:54:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0