hur farligt är ett vidöppet hjärta?

Du har bara dig själv att klandra för ditt sviniga betende och
ditt mentala sammanbrott.Jag är där och jag var där men
jag såg bara på när din värld rasar samman. Du ville inte
ha min hjälp och jag kan inte erbjuda dig min kärlek eftersom
du är en sådan psykisk påfrestning.Vänd inte historiens vinklar
och tro att jag är delaktig till dig eller ditt liv. Du vill inte att jag ska
glömma.Du vill inte att jag ska vara lycklig utan dig.Men jag har
försökt att repetera händelsen om och om igen och det är dax för
mig att erkänna att rollen du spelade inte är mer än ett dåligt
amatör fiasko.Att jag egentligen aldrig varit i filmen du spelade
med mig. Jag ville tro att världen var en bra plats där man kunde
ge varandra en chans och lita på förändring.Men hur ska jag kunna
ändra en lögn till sanning?Nu ligger inte det hära i mina händer längre
för jag har släppt taget.Du får aldrig mer befinna dig i min värld som jag
skapat av förtroende,kärlek och styrka.Du får inte riva mina murar som jag
så omsorgsfullt har byggt.Det är dax för dig att släppa taget om drömmarna
och hålla fast i verkligheten.

William shakespeare.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0