I cant handle the fact that i'm.....

Vilken kväll det var igår alltså.Så ni får ursäkta mitt tidigare inlägg som dom
flesta nog redan har läst.Jag ska inte ta bort min blogg eftersom jag älskar
att blogga.Tack för alla peppande kommentarer.Ni är underbara allihopa!



Min sötis!

Xoxo/F

Skrivet av: CAjSA

En asus dator har jag oxå :) Fortsätt blogga!

2008-12-31 - 17:14:34
Blogg: http://cajsavictoria.blogg.se/
Skrivet av: Skit

Men är du sämst du måste ha ngt hårt under datorn, annars förstörs den!

Jag har en likadan fast svart! Fast du kanske vill att den ska gå sönder? :O

2008-12-31 - 19:31:43
Skrivet av: carro

BRAA att du ska forsätta blogga! har följt den sen du började, och jag måste säga att den är bättre än många andra kända bloggar! ha en bra kväll=)

2008-12-31 - 22:08:12
Skrivet av: skit ocksåå

eller så skrev du bara att du inte skulla blogga för att få smickrande kommentarer?

2009-01-04 - 16:06:03

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0