I dont know but i belive,that things are meant to be. That you make a better me - Boyzone

Att gå ca. 10m och bli anfådd och utmattad är ett bevis på att
man är riktigt sjuk.I morse hostade jag blod för dom som vill anteckna.
Haha. Nej, det är varken roande eller skönt att må såhära. Jag hade hellre
haft 100 prov och varit i skolan. Har fått i mig lite mat och en frukt och det var
ju iallafall bra. Kom och ge mig en chailatte tack?


Mamma tog hem en tacotallrik åt mig från röda lyktan.

Tyvärr ser det alltid ut såhära när jag kommit hem från papi. Dock har jag
varit ordningsam och skaffat mig ett bord att ställa resterande skor på.


Jag hämtade lite skolsaker hos pappa i går.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0