Jul dans café

Jag har fortfarande en paus men eftersom att det är många
släkt och vänner jag inte får tag i och som jag vet kollar här.
Ikväll har vi Jul dans café i norrmalmia foajen 18:30



Xoxo/F

Skrivet av: Joanna

Vid intresse av canvas tavlor så gör jag nu billiga tavlor hela december. den perfekta julklappen kanske?

/ Joanna

2008-12-01 - 21:13:04
Blogg: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Skrivet av: Carro

THANKS FJORRO ;-)

2008-12-03 - 16:21:08
Blogg: http://carolinehedmans.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

nät börjar du skriva igen? :p sacknar att läsa de du skriver.

2008-12-03 - 21:03:17
Skrivet av: sofia

när börjar du skriva igen ? :)

2008-12-04 - 10:08:34
Skrivet av: B

COME BACK! Saknar att läsa din blogg :(

2008-12-04 - 14:35:07
Skrivet av: hanna

kom tillbaka du är ju bästa bloggarn och du uppdaterar ju så ofta !! :)

2008-12-04 - 16:35:20
Skrivet av: Malin

Jag hoppas de vänder. Men det ser mörkt ut för mig. Men tack för kommentaren! :) snällt sagt.

2008-12-04 - 20:38:38
Blogg: http://mittlivmedord.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Börja blogga igen! (A)(A)(A)(A)

2008-12-04 - 20:54:31
Skrivet av: Anonym

Hur vare det? Du ville inte bli som Isabella Löwengrip? Men ändå tar du efter allt hon gör, så även detta påhitt med bloggpaus....haha hon lever juh på det, va gör du? försöker bli känd på den? Var dom få 14-15 år du är och sluta bete dig som att du är vuxen.

2008-12-04 - 22:04:22
Skrivet av: Fredric

Ber så mycket om ursäkt för min dåliga blogg-uppdatering men du vet ju hur kan vara ibland då man har så mycket annat för sig! Ser att det går bra med din lilla paus felice.. ;)

2008-12-04 - 22:14:01
Blogg: http://stekhet.webblogg.se/
Skrivet av: Anonym

Du måste blogga ju jag dör jag ÄLSKAR DIN BLOGG!!

2008-12-05 - 17:02:58
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

nej jag vill inte bli som Isabella löwengrip på något vis. Och eftersom jag gör en sak många nog gjort.Tagit en paus, oavsett om det är en bloggpaus så handlar det inte om några wannabe fasoner.Utan jag behövde en paus för att ha tid med plugger jag blev inte antastad eller var med om ett övergrepp.Sen när har det varit att härma någonting som hela världen gjort någon gång?Alla bloggar och oavsett vad man har för baktanke med det så spelar väl ändå inte det någon roll? har jag gett några signaler på att jag vill bli "känd" som du påstår.Det är väl ändå bra att jag beteer mig "vuxet" som du påstår för att om jag skulle definiera vuxen så skulle det helt klart tyda på mognad.Och jag tänker inte sluta upp med något för att någon anonym besserwisser inte kan kontrollera sin fingerstruktur och låter dom sladda runt på tangentbordet som någon annan isbana.Yttra dig inte i onödan.

2008-12-05 - 18:24:46
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Miss.S

saknar att läsa alla dina inlägg.

Diggade att du bloggar hela tiden.

2008-12-06 - 20:09:05
Blogg: http://fattiii.blogg.se/
Skrivet av: ang

kul att det är du som sitter och skriver kommentarer som: aah kom tillbaka, din blogg är bäst osv. fan vad pinsamt för man ser att det är du som själv skriver det, varför står det annnars inget namn på flera, och på dom kommentarer som inte har något namn eller smiley så har väl du skrivit dom själv. pinsamt tjejen, haha

2008-12-07 - 11:02:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0