no more lifehouse

Dagen har bestått av ett centrum besök med storasyster
och även lunch på café röda lyktan. Köpte även min nyårs
klänning och det känns grymt bra att fått det bortgjort.
Sedan kom alexander till mig och vi åkte hem till pappa.
Nu har vi varit och ätit på max och ska lägga oss och se film.


min lilla samling.

Jag gjorde eget cha thé i morse.

Danny var i småstaden.

toast

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Snälla, sluta särskriva :p

2008-12-29 - 21:43:48
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Det händer väl alla? eftersom jag är ganska stressad då jag skriver så är det väll lätt hänt.

2008-12-29 - 22:24:47
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0