Piece by piece is how I'll let go of you Kiss by kiss Will leave my mind one at a time. First of all must fly,My dreams of you and I,There's no point of holding on to those.For your and my own sake,Just remember,This is what we chose.

Jag sitter nu och lyssnar på piece by piece som min syster rekomenderade.
Dock är jag mer förtjust i texten än i låten. Har hunnit med en sväng till centrum
samt lunch och lite inköp.Det blev en julklapp till J en chic tidning och tuggummin.
Vi har även varit och handlat för kvällen det är  hemligt än så länge vad som händer.
Kika in senare så får ni veta mera!






Xoxo/F

Skrivet av: JENNIFER

min julklapp, puss på den!:*

2008-12-23 - 16:45:58
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0