poker face

Nu sitter jag och ullis och pimplar.Vi ska snart till nils och se
film med honom och hpb(Erik).Också dunkar vi partymusik.


Xoxo/F

Skrivet av: linnsofiaa

haha, sluta göra bort dig med att skriva så otroligt omoget till mig. Det är inte mig du får att verka "omogen" du gör bara bort dig själv genom att tro att du är nå rik överklassunge på 20år. pinsamt!

2008-12-30 - 21:44:59
Blogg: http://linnsofiaa.blogg.se/
Skrivet av: De va jag som ringde

fan vad fin film, gillar den verkligen, vi har samma stil och vi passar tillsammans, du och jag för evigt raring

2008-12-31 - 00:30:33
Skrivet av: emelie, en beundrar i särklass

Jag skojja, Jag heter emelie larsson och tycker din blogg är skitbra, you go girl! GIRLPOWER <3<3<3<3<3<3

jag var även med att "tjuvringa" inget jag är stolt över dock.. sorry

2008-12-31 - 00:36:47
Skrivet av: emelie, en beundrar i särklass

Jag skojja, Jag heter emelie larsson och tycker din blogg är skitbra, you go girl! GIRLPOWER <3<3<3<3<3<3

jag var även med att "tjuvringa" inget jag är stolt över dock.. sorry

2008-12-31 - 00:52:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0