Självdö-dag!

I dag är en såndära dag då man bara vill dö. Ingenting har varit bra tyvärr.
Dock gick musikprovet strålande men annars så har allting varit down.
Det är så tråkigt med sånna här dagar så jag ska försöka vända mitt dåliga
humör till gott. Hade tänkt gå in och beställa min julklänning som är superfin.
Idag har vi tränat mycket på våra dans solon det var riktigt roligt och jag har
verkligen kommit en bra bit också.I dag insåg jag att vi lever i en sån orättvis
värld och jag måste säga att jag hatar det så otroligt.
Men iallafall inga namn nämns.




Goo goo dolls - feel the silence

Xoxo/F

Skrivet av: amanda

men herregud vad deppig man såg ut! (viket jag inte var).. xp

2008-12-16 - 19:48:50
Blogg: http://amandabo.blogspot.com

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0