what's happening to me? if it's love someone tell me so. - R.P

Jag kunde inte somna om. Kan nog bero på att jag redan sovit i 20 timmar.
Hela kvällen kommer att bestå av att plugga konsthistoria. Jag satsar mot
ett mvg på provet eftersom jag missat så mycket pågrund av att jag varit sjuk.
Får se om jag orkar med att vara hela dagen i morgon. Anledningen till att jag orkar
blogga beror på att jag ligger ner med datorn i knät. Har inte ätit något sen i förrgår och
orkar inte göra mig något heller. Är det vid stunder som dessa man behöver en betjänt?



Xoxo/F

Skrivet av: z0mg

Ser det ut som att nån bryr sig för att du inte ätit sen i förrgår? :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S och betjänter är för rikemans barn.... just ja, du får ju allt du pekar på!

2008-12-09 - 14:34:55

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0