You give me something that makes me scared alright?

Har funderat mycket över min livssituation och det finns massor med saker
jag vill ändra. Här är några av dom!

+ Medtanke på att jag äter så mycket onyttigt, så äta nyttigare.
+Köpa mig ett gymkort och börja träna 6 h mer i veckan.
+Plugga mer
+Var mindre impulsiv.
+Bli frisk
+shoppa mer
+Jobba mer
+Flytta till stockholm och gå på drottning blankas gymnasium.

Här är bara några av dom. Men ni ser det är mycket man vill ändra
och jag ska göra mitt bästa så att det verkligen blir så också! :)




Xoxo/F


Skrivet av: anonym

vad vill du gå på drottning blankas gymnasium i sthlm?

2008-12-15 - 17:32:32
Skrivet av: Felice

Frisör

Stylist

Inredningsdesing:)

2008-12-15 - 18:40:57
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: anonym

Okej kul :) ett tips, det är inte så lätt som man tror att vara ifrån familj och vänner

2008-12-15 - 19:11:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0