Bättre ökänd än okänd?

Kvällen har varit mysig fast mina
naglar barkade ju totalt, nu ger jag upp
på detta med tippar och kör med vanliga
lösnaglar eftersom att mina egna är totally
vill inte ens nämna det. Så i morgon ska jag
ner på stan göra lite ärenden, shoppa ett och annat
och köpa nails. Och satc avsnitten var lika bra som alltid
gud vad jag älskar serien och filmen. 5/5 toasters helt klart!
och till detta drack jag min hallon smoothie som
var fullkomligt delicious, här är lite bilder!



sitter med denna godluktande tröja, lukten är diesel och då snackar vi parfymen


nu väntar min underbara kingsize säng på mig,

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0