Beach party

Gårdagen bestod av en visit på havsbadet
med tjejerna, och solen kom och gick.
Men vi hade tålamod som tur var, så tillslut
fick vi stekar väder Vi blev även väldigt barnsliga
och fick för oss att åka karusell och det gjorde vi
måste säga att det var svin kul. Efter det åkte vi
 hem och gjorde oss klara och sen åkte vi till jävre
där det innehöll sång,volleyboll,vatten skoter och mycket folk.
det var mycket körning i går kan jag säga. Efter jävre
åkte vi förbi och kollade på havsbadet det var ganska dött
så då bestämde vi oss för att åka hem till felicia. Vi gick
och satte och i husvagnen och hade lite girltalk och mitt
i allt kom ett fat med rostade mackor och mjölk in det var
hur gott som helst. Kring halv 1 åkte jag från felicia och hämtade
en film här hemma och åkte sen till henke med den. Då jag sedan
stannade en ynka timme för att sedan åka hem igen. Och i dag har
jag jobbat till klockan 4.och nu ska jag börja göra mig i ordning
för strand party på havsbadet lite bilder från dagarna kommer här:


Mina hjärtan!







Nu måste jag springa!

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0