carpe diem

en liten update fran idag och igar just
nu ligger jag i mamma sang och som
ni vet ar datorn installerad pa engelska
det ar darfor jag skriver som jag gor.Vid 6
tiden tog vi bussen till havsbadet, och nar
vi hade anlant gick vi och kopte oss kyckling
wok och bosatte oss vid ett bord. Sedan borjade
folket stromma in eftersom. Och vi blev bjudna
pa en galen konsert av pistvakt. Sedan traffde jag ett
par killar jag umgicks med under kvallen. Riktiga trevliga!
Vi akte hem kring 2. och sedan nar vi anlant in till centrum gick
vi pa bigboy och inhandlade oss lite mat. Nu i dag har jag och
mamma varit pa ahlens eftersom det ar typ den enda butiken som
har oppet sondagar. Sa vi snabb shoppade lite nails till mig och lite
dekoration till mitt rum. Vi har aven kollat pa lite saker fran ikea katalogen
som vi ska kopa till mig det kommer bli super lackert.
Nu kommer lite bilder!

kvallens outfit!





todays shopping



Det vart bara lite sma shopping i dag, men i veckan ar jag ledig ganska mycket
sa da blir det lite mer.

Xoxo\F

Skrivet av: tina

Broadway - dom bästa naglarna!:-)

2008-07-06 - 20:19:32
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: maja

hej, jag undrar bara vars har du köpt din klocka? :) tack

2008-07-07 - 12:57:23
Skrivet av: felice

Pa ur och penn =)

2008-07-07 - 16:48:30
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: maja

helt galet snygg är den, älskar din blogg föresten!, (:

2008-07-07 - 22:17:18
Skrivet av: felice

Tack, det varmer=) vem ar du forresten?

2008-07-07 - 23:22:03
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: -

haha, vet inte riktigt vad jag ska säga, en tjej från luleå. mmojjs på pixbox. (:

2008-07-08 - 01:01:32

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0