cruising och pojkflört

Kvällen har spenderats med den snygga alexandra
och hennes prins. Även orre som tror sig vara cool när
han vet att jag tar han i allt. Dennis vars pool jag har planerat
att bada näck i när han inte vet. Ullis min bästa vän och hatobjekt
jennifer min söta kissemisse mjau, och patte
vilken bra inledning va?

I kväll har vi varit hos mig ett tag varit allmänt galna
och haft en photosession några gruppbilder sedan har orre
och mattias poserat som modeller. Grymt snyggt säger jag killar!
Sedan blev jag lämnad då jag träffade ett par grymt trevliga killar
från jokkmokk som jag spenderade kvällen med namnen som jag
kommer i håg är patrik,conny,sonny,jonatan och där tog det stopp
dom har uppehållit mig hela kvällen med en massa komplimanger
och vem tycker inte sånt är kul? sedan åkte jag hem kring två och jag
och mamma gick och köpte mat åt henne på adana kebab.




snygg min av mig? nåja ullis och orre fick till en mysig kram pose
mer bilder kommer i morgon. nu väntar min säng på mig

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

felice, du har glömt:o vi var med patte också;P så du vet.

2008-07-13 - 09:45:56
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0