färgsprakande

Jag var just inne på Chloé och kollade runt
på deras sommar kollektion och då hittade
jag dessa godingar. Mycket färg bortsett
från den svarta väskan men jag tyckte
dom var as läckra





Tänk vad läckert det skulle vara med dessa skor till en enkel
eller svart party outfit. Man måste ju sticka ut så varför inte låta
skorna göra jobbet?
Nu är det godnatt för mig

Xoxo/F

Skrivet av: tina

Svarta lackchloé till min svarta kavaj med guldknappar, tajt, svart american apparel fodral, high heels och ett par riktigt stora solglasögon <3<3<3

2008-07-02 - 17:17:20
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0