great night in Badhusparken!

Haha, min engelska är inte den bästa
så det fick bli lite svengelska. Gårdagen
var bättre än väntat, vi rockade till lazee,
lite rapp musik och neverstore. Efter det
stannade vi kvar och pratade med lite folk
och sedan begav vi oss mot max där vi
käkade. Vi åkte hem kring 2. I dag när jag
skulle kliva upp och jobba var jag piggare
än väntat. Har jobbat i glassbaren hela dagen,
det var roligt.Och ikväll ska jag vara med alexandra
ullis och jennifer, jag får se vad som sker. Vi funderade
på att åka och bada på Phb
lite bilder från igår

kvällens outfit:

Randig tubklänning,svarta quiltade pums med guldkedja,svart king size klocka
och en svart quiltad vitala väska.





Lazee - rock away

dom kastade ut skivor, lyckades inte fånga en. Men en snäll
kille kom fram och gav mig en sen =)

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0