Here i come

Nu känner jag mig verkligen mätt efter
middagen som bestod av stekt potatis och
knaperstekt bacon. Och till efterrätt jordgubbar
med riven marabou över. Det skulle vara väldigt skönt
med en joggingtur. Nu måste jag ta tag i träningen och
börja gymma. Jag och tina disskuterade om hur pinsamt
det är att kliva in på ett gym ensam. Typ "hej,jag har inga vänner"
inte för att det kanske har någon större betydelse men jag skulle
hellre ha en vän med mig.Så korpen HERE I COME!
Ska ut och springa den korta slingan på grisan.


Mer bilder kommer senare ikväll

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

ofta du behöver ta tag i träningen

2008-07-04 - 20:19:31
Skrivet av: tina

hihi okei! men azzå, har litte problem med paint ock så, skulle du maistro kunna lära mej hur man hanterar olika värktygg på paint? typ spruttverktyget och ritverkyget ock zå? skulle vara veligt tackzam då!!!! pussen på nosen, thihih

2008-07-05 - 00:33:49
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0