Joshua radin - only you

UNDERBAAAAAAAAR LÅT!

iallafall jag och mr J vaknade kring 1
och nu har han just åkt. Hade tänkt åka hem
till mami och göra mig i ordning och sen får vi se vart jag
hamnar. Tror jag följer med till luleå och hämtar stora syster
jag saknar henne faktiskt. Fast det är en hemlighet. Vi ska
nog även förbi stoheden, så det blir roligt. I går insåg jag hur lycklig
jag är jag har världen bästa pappa,världens bästa mamma och världens
bästa storasyster, värsta känslo inlägget. Gjorde mitt oseriösa tryck till min
t-shirt i går med,det vart ändå rätt snyggt. Nu ska jag bege mig

här är en oseriös sak jag gjorde, haha

Xoxo/F

Skrivet av: tina

love your bloggggg!

2008-07-23 - 16:13:49
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0