shopping makes me happy

Har just varit ner på stan och mitt i allt träffade
jag sandra som jag gick en stund med. Inhandlade
mig lite stickade saker blandannat en likadan väst
som jag köpte i går fast i brun och en accesoar
halsduk som var marinblå med knappar på sidan hur
läckert som helst. Och nu har jag varit och handlat åt mamma
och köpt lite food åt mig själv på subland även fast jag inte är så
hungrig! här är lite bilder och dagens outfit:








Xoxo/F

Skrivet av: Patricia

snygging!! älskar din trenchcoat :)

2008-07-23 - 00:05:42
Skrivet av: Anonym

Vart är den snyga västen ifrån? :)

2008-07-23 - 00:09:22
Skrivet av: frida

har likadana brills :-)

2008-07-23 - 00:10:07
Skrivet av: Felice

till anonym:Gina tricot

2008-07-23 - 00:15:34
Blogg: http://[email protected]

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0