Swedish computer

Yeah, svensk dator med å ä och ö isnt it lovely?
Nu kan jag skriva normalt, dock sitter jag hemma hos
pappa på min dator, måste verkligen få någon att fixa min
dator. Pratade med tina ikväll och vi började prata om designer
väskor. Hon pratade om att köpa en prada väska eller miumiu
tror ni jag blev lite avundsjuk? Ohja, så jag har ju kollat på en 
quiltad chanel väska med äkta guld i handtagen så när jag får
tillräckligt med money så ska jag nog inhandla den


Skrivet av: tina

förlåt, min dator segade ner totalt och sen stängdes den av igår, och jag orkade inte starta om igen.



alltså, om du köper den vet du nog vart den är om den är borta någon dag? :)

2008-07-02 - 17:03:46
Blogg: http://www.tinaho.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0