The smell of your skin, the touch of your lips

Godkväll snyggingar
nu sitter jag hemma hos pappa
Har just dammsugit och skurat den
större delen av huset, eller vaskat som
ullis säger. Det är alltid lika kul att rätta henne
för hon har så roliga benämningar på ord. Nog
för att det stämmer in, men jag är van dom mer
normala orden. Har varit och solat i dag, det var
riktigt skönt behöver lite färg nu, känner att jag har
bleknat rejält också blev jag jätte avundsjuk när marcus
berättade att dom hade stekt ute hela dagen idag, fusk!
hoppas han inte kommer hem och är neger.Nu
längtar jag verkligen tills jag får mina pengar så jag kan börja
shoppa det är nästan så det gör lite ont i mitt stora
shopping hjärta, men jag lovar er att det kommer bli
stor shopping här framöver och en obestämd resa med.
Till något varmt ställe hade inte varit dumt
nu lite bilder!

this is me today:



Min lunch idag på röda lyktan bestod av teriyaki spett m. ris tacochips
och sweet chili sås, delicious!



Jag saknar min solar kompis ullis, ta och kom hem nu gullet!
Det var allt för nu

Xoxo / F

Skrivet av: tina

jävligt snygg, byta utseende tack...?

2008-07-03 - 07:53:22
Blogg: http://www.tinaho.devote.se
Skrivet av: Schnögg

Du är grymt snygg, men tänk på att inte sola så mycke solarium. Det är inte nyttigt ;)

2008-07-05 - 12:45:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0