update onsdag

först var jag med lisa och amanda vi
kollade igenom området dom begav sig
till havsbadet och jag tillbaka till lägenheten
sedan träffade jag jenkan och vi träffade
ett par jätte trevliga norskar som bjöd på karuseller
och mycket mer. Dock blev det ett litet tjej uppror i kväll
men man måste lära sig knipa antar jag. Well.. ingen skada
skedd. Pratade lite med poliserna och saken om ytterdörren och
hoten skulle fixas. Redan taggad för morgondagen pdol alltså.
dock inte jobbet lika mycket att kliva upp så tidigt. Men jag får ju lite
money så det är bra. Har haft en bra kväll, tack jenkis!<3




nu är det godnatt för min del

Xoxo/F

Skrivet av: hehe'

2008-07-24 - 03:18:13
Skrivet av: hyhy

inte fräna norrmän, speciellt inte albinot xD haha

2008-07-24 - 03:19:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0