frusna tjejer

Pottan vistelsen var bra i dag superbra väder och jag tog
årets första dopp. Badade dock tre gånger, kring 2 tiden åkte
jag hem och då åkte jag och ullis och solade. Kring 4 tog vi moppen
in till stan och köpte en klänning åt mig.Sedan gick jag till mammas
jobb och arbetade där ynka 1 timme och 30 minuter. Klockan sex slutade
jag och då åkte jag och hämtade ullis som var en latkorv som alltid, vi åkte då
sedan hem till mig och började exprimentera framför spegeln efter det begav vi
oss ut på farliga vägar vi virrade bort oss men till slut fann vi målet,
 efter en massa väg beskrivningar av Kungen själv
(Gabriel aka.gabbe & coolpojke1)
 Vi umgicks med jens,simon och gabbe. Dom här pojkarna får nog aldrig slut
på hungern dom åt då åt flera kor. Men söta är dom ändå, jens lyckades finna
 den perfekt rosa mobilen som han steker med förtillfället. Hem färden var
 förjävlig, kall och enbart skit hemsk. Nu ska jag krypa
under mitt varma täcke med ullis. En fet sovmorgon väntar, fick även en liten
 present av min syster hon vill lägga på mig, så hon kan känna sig smal
jäveln har gått ner hur mycket som hellst jag ska strypa henne i sömnen nu.
Har även klippt och fixat ullis hår idag, hon blev superläcker
Xoxo/F

Dagens up and down:

image356

image361image362

Kvällens outfit:
image363

image364
image365
image366image367
Bilden på håret var ju före bilden det är oinklippt och ostylat så det blev betydligt
snyggare efteråt.
Godnatt!


Skrivet av: olivia

vad snygga kläder :))

2008-06-04 - 15:40:17
Blogg: http://desperateollie.blogg.se
Skrivet av: Sofia

Vars har du köpt brillorna ? =)

Svara gärna min blogg, är dålig på att gå tillbaka och kolla på svaret, haha.

2008-06-08 - 17:06:12
Blogg: http://sofialofgrens.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0