fucking göteborgs resan

Yes i'm finally home som jag har längtat dom senaste dagarna
det började med att vi åkte buss kring 4 tiden från kyrkcenter till
älvsby tågstation då sedan tåget avgick 18'00 tågresan tog ca 18
timmar och måste medge att det faktiskt inte var så jobbigt eftersom
vi sov mestadels av tiden mycket krånglade så vi fick åka buss från herrljunga
till stenungögården vi har haft det jättebra och bra väder vissa dagar jag delade
stuga med emelie och vi hann inte ens se stugorna innan vi möblerade om, haha!
det har varit skönt att få komma bort borsett från alla tider man
ska passa hit och dit men under fritiden var det super bra vi gick även på
liseberg onsdag och även torsdag då det innehöll shopping på stan också
det var mina två favorit dagar. Dessvärre
blev jag sjuk sista dagen så jag låg till sängs mestadels nu tjatar min mor på mig
vi ska ner till centrum och äta lunch mer update och bilder senare har varit en
galen paparazzi under hela resans gång, många svordommar har
uppkommit pågrund av att jag delar stuga med en viss fröken som aldrig
säger en mening utan att svära men man blir som man umgås
fucking är vårat nya favorit ord!
Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0