I've kissed your lips a million times

Nu var det ett riktigt bra tag sen jag uppdaterade det har hänt så mycket
som ni ska få ta del av. I onsdags gick jag yun och ullis på stan och käkade
lunch tillsammans sedan på kvällen var det examens avslutning efter det
gick vi till södrahamn och badade och sen på bar det av på partaj.Torsdagen
bestod av lunch på stan med yun sen kollade vi på studenvagnarna och sen
åkte vi hem började packa och begedde oss till frida där det då innehöll middag
och lite små partaj. Vi hade jättekul hela kvällen,tack för det tjejer!
Och kring halv 12 fick jag skjuss in till stan av en riktigt snäll kille.
Där befann sig alla människor man kände
dock var det inget speciellt drag folk gick mest omkring
 men jag träffade en massa härliga
men fulla människor kan bara säga att kvällen var toppen kring
2 gick jag och yun till max
och mötte min mor och min syster och sedan gick vi hem.
Vi somnade kring 3 och vaknade 2
jag har aldrig sovit så jävla skönt som i natt.
Dagen som har varit  har sett ut så att vi har varit
och firat snyggsandra som då fyllt arton, där det bjöds på fika och
smörgås tårta. Efter den vistelsen åkte jag och yun hem till mig och inväntade
 lisa.Det är ju nationaldagen idag så det var lite uppträdanden
och sånt i badhusparken där vi bosatte oss med lite gott och en filt det var
 riktigt mysigt tills det började dra kallt. Nu sitter jag hära nyduschad
 och funderar på att gå och slå på sex and the city filmen som mamma
laddat hem. Det var allt för idag!
Xoxo/F











Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0