Jag är lycklig och glad, utan dig!

Ullis åkte just, gårdagens bestod av riktigt god mat
glass och jordgubbar till efterrätt och sedan kubbspel.
Efter det gick vi in till mig rum satte oss vid msn dunkade
partymusik och dansade som ett par galningar och drev med
folk på msn, det märktes att vi inte hade så mycket för oss. Men vid
tio tiden fick vi nog också hade vi blivit tillfrågade att komma till henke
så vi åkte dit nyptes hela kvällen och såg joey och jag har ett eller annat blåmärke
nu. Nu är jag riktigt taggad för sommarlov sitter och lyssnar på partymusik ska ut
och steka nu.
Xoxo!

Skrivet av: Sarah

Finns inget bättre än svenska jordgubbar med glass :)

2008-06-01 - 13:39:38
Blogg: http://sarahsofie.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0