sweet summer

I går var det examen det kändes skönt att äntligen få lite vila
eller vila och vila man ska ju jobba i princip hela sommaren.
Men dagen i går var bra och antar att dagen i dag blir så mycket
bättre. Men i går halv 9 bar det av till sunes där vi mättade våra magar
med lite fet mat. Efter det gick vi till södra hamn där vi spenderade mycket
av tiden. Sedan träffade vi lite folk där det blandannat innehöll partaj och
lite för fulla människor. Kring halv 12 gick vi till norrstrand där ullis klass
höll hus. Och sen trippade vi hem, jag somnade någon gång kring 3 och
nu i morse har jag varit på hortlax examen Lisa,frida elin och marie var
finast av alla som vanligt. Nu ska jag gå och välja kläder för kvällen
Xoxo!

Examens pictures:
image374

image375
image376
image377image378


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0