Dior, christian dior.

Var med dom hära pojkarna i går det var riktigt trevligt, men måste säga att det 
var svårt att hitta i skogen som jag kallar det, haha! Men jag hittade även fast
jag inte är en människa med det bästa lokalsinnet. Men iallafall, dom fick en 
supersmart idé att raka benen, tja.. varför inte tänkte jag. Så jag hjälpte dom.
Först med en rakapparat, sen rakhyvel och sen rakhyvel ännu en gång.
Vilket jäkla jobb alltså bara för att raka benen tänk om det vore så jobbigt för oss
tjejer. Men iallafall sen när simon hade farit poppade vi popcorn och såg en film
ruskigt äcklig var den, creep hette den. Men den var faktiskt ganska bra så jag
kan rekomendera den om ni är ute efter lite läbbig tortyr. Här ska ni få se dom
mycket "manliga" som dom påstår sig vara in action med rakhyvel och rubbet!
Insåg nu att jag även har två äkta christian dior väskor som ligger och skräpar
någonstan fick dom av mormor och hon har köpt dom i paris för ganska längesen.
Puss

image79  



Skrivet av: Anonym

uhm, manliga grabbar ens...

2008-05-08 - 19:19:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0