Just a thought of you could leave the rest of the world behind.

Goddag, godkväll? vad blir det egentligen
iallafall, kom just in från en välbehövlig solstund
har legat ute och pressat i 4 timmar och till det
har jag hunnit varit och köpt glass även godis
för att göra det hela lite somrigare och kunna stå ut.
I går var jag med Frida och ullis, vi var först på nodo och fikade
och efter det åkte vi till hemmakväll och hyrde film efter det åkte vi hem
till mig. Också pratade vi oss igenom hela filmen typ, haha!
Sen kring 4 tiden ringde min telefon och jag fick lite sällskap.
Kvällens planer ser ut så att jag har fan ingenting att göra någon som
är på myshumör och vill göra mig sällskap?

image335

image336

Mina puddingar!

Xoxo/F


Skrivet av: Milla

gott det ser ut! :)

2008-05-31 - 16:10:26
Blogg: http://doden.blogg.se
Skrivet av: lisa t

men gud, det är ju ullis :) se vad man kan hitta när man klickar litegranna..

2008-06-02 - 00:22:04
Skrivet av: Anonym

Du och ullis var ju verkligen bästa vänner sommaren 2008 verkar de som när man läser de gamla inläggen från då. Nu umgås ni inte alls längre. Hur blev de som de blev? ;o

2010-04-08 - 19:38:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0