never more

Gårdagen var bra, det började med att ullis kom till mig
och vi gick på nodo och fikade, efter det gick vi till sunes
och åt. Och sen träffade vi lite folk som vi var med ett tag,
sen gick vi hem till mig också kom henke och sabri, vi
fikade och sen tvingades vi se hockey. Fast dom var no
uppe mest i mina historier som jag hade berätta. Haha,
jag kan aldrig vara tyst. Sen kring två tiden åkte henke
och jag tvingade sabri att stanna kvar för jag ville inte vara
ensam, och snäll som han var gjorde han det. I dag blir
det nog fika på nodo och lite shopping antingen med eller
utan killarna. Nu ska jag bjuda på frulle!
Puss

Kvällens;
image169


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0