nothing lasts forever beacuse now one belives in it.

Dagen har sett ut så att jag började kring nio och hade sedan
stadspromenad det var mysigt med solen man fick verkligen sommarkänslor
sen på lunchen gick jag och ullis och åt på thaigarden efter det begav jag mig
till skolan och gjorde två prov som gick riktigt bra faktiskt är ju inget direkt matte
eller fysik geni eller så. Efter det var skoldagen slut gick jag ner på stan och träffade
ullis där ingen shopping för min del utan mest fika köp och även middag.
Ullis inversterade ett par superläckra shorts från vero moda. Hittade även en
as snygg klänning som jag ska köpa när jag är i göteborg antar att dom har gina
tricot där med. Nu ikväll blir det nodo och sedan film hyrning med F och U

Dagens outfit:
image330

Kvällens outfit:
image332

Erkänn cool?

image333
det är nog den fulaste klocka jag sett, men på något
sätt är den cool.


Xoxo/F

Skrivet av: rebecca

så fin klänning (:

2008-05-30 - 20:50:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0