The plans of tonight

Det är inte ofta jag har förbestämda planer men i går blev vi frågad så snällt
om att bada jacuzzi så det blir kvällen planer, ringde även ullis i går så hon
hänkar med mig ikväll. Jag sitter nu i datasalen och har precis skrivit klart mitt
skolarbete om en känd klassiker, i bokform. Har bestämt hela helgen rättare
sagt ska även gå på bio med Markus och se
" what happens i vegas, stays i vegas"
har velat se den ända sen första gången jag såg den på reklam så det ska bli roligt!


image85image86
Fattar ni om jag hade haft den där jacuzzin/spa hade jag levt som en prinsessa.
Den ska bli min i framtiden!

Skrivet av: Elin

Jag och lisa ska också se den ikväll! ;) see you there!

2008-05-09 - 17:14:51
Blogg: http://elinlindstroem.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0