The secret by fashion is armani.

Hej där, jag kom just hem från jobbet har varit stand in på elkedjan för att
johannes var sjuk.Hittade en supercool rosa plattång, den hade dock ett syfte
genom att den var rosa, alla pengar går till bröstcancer fonden så det var
ju ett bra syfte iallafall.Gårdagen var lyckad, det började med att vi kom till
markus och drog i väg med hans hundar på en liten prommis. Sedan
kom Gabbe och simon vi spelade fotboll ett tag, sedan begav vi oss mot tornet
 som dom skulle klättra i, galenskap säger jag bara.
 Efter en guppig och långåktur var vi framme, så dom klättrade upp
och galnast av alla så klädde markus av sig och
började kasta ner sina kläder, haha! Sedan efter det var vi lite frusna så vi
åkte hem till simon vi var ute i ladgården kollade på kossorna och hämtade äkta
 mjölk direkt från korna som vifick smaka dock så smakade det väldigt likt,
men jag är ju ingen mjölkälskare direkt så jag föredrar vatten. Efter det åkte
 vi hem till markus och bastade, det var mycket mysigt men efter ett tag återstod
 bara jag och ullis i bastun. Sen då det kom till kvällens slut var det
bara jag och Markus kvar vi poppade popcorn och såg en skräckfilm nog
 för att jag inte såg speciellt mycket eftersom jag somnade men det lilla jag
 såg var bra! Nu ikväll ska jag och Markus ut och äta på thaigarden senare efter
 det ska vi och se "What happen is vegas stays in vegas" på bio och efter det
ska får vi se vad som sker han ska sova hos mig iallafall!
Puss





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0