When the sun shines you couldn't be anything else but happy.

Sitter just nu i skolan men jag slutar snart, håller på med min
författar sammanfattning. Sen efter det ska jag på kurs
på mitt jobb, och efter det ska jag rusa hem och göra mig fin
och efter det ska jag ut på nya äventyr. Har hittat sommarens
hetaste klänning. It will be mine, hoppas jag. Den är dock väldigt
populär.

image129

Skrivet av: Anonym

En blommig från H&M utan axelband? ;P

2008-05-13 - 16:10:56
Skrivet av: Anonym

Finns dock bara 250 exemplar i hela sverige, och nästan alla är slut, vill också ha!

2008-05-13 - 19:58:40
Skrivet av: Anonym

Dom där har redan tagit slut.

2008-05-13 - 20:58:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0