where did you go wrong?

äntligen hemma, har varit på kåren och jag kan säga att det är
väldigt få människor som kan sjunga, men det dög och det
var så kul att få lyssna på människor i sin klass som man aldrig
hört sjunga riktigt seriöst, tillexempel yun har bara hört han shaka
och sjunga till sina partylåtar och han var faktiskt jätte bra!:)
nu får ni ta del av lite pictures.

image130

Bilderna vart jätte suddiga pågrund av att det var med mobil kamera
jag hade en digitalkamera förrut som jag hedde sönder dessvärre, smidig
som jag är. Nu ska jag se uggly betty och sen efter det desperate housewives
Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0