you have to belive that dreams come true.

Vaknade för ett tag sen, gårdagen var bra.
Vi var på bio med sabri och henke och såg
the eye, den var faktiskt bra. Men måste säga
att jag var lite rädd. Efter det cyklade vi hem till
henke, då sedan jesper,oskar och anders kom.
Vi såg american pie "the naked mile" fan vad jag
älskar dessa filmer nog för att dom är lite kvinno
förnedrande i bland, men grymma ändå. Vi åkte
hem kring ett tiden, eller rättare sagt sprang.
Nu ska jag gå och göra ingenting.
Puss



Kvällens outfit:
image184
image183

Skrivet av: jordii

snygg outfit. :)

2008-05-18 - 23:35:43
Blogg: http://jordiis.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0