Förrut kunde du få mig så lätt, men det är dags att presentera en idiot och sätta punkt en gång för alla.

Jag tog bort mitt inlägg angående flörtning.Kändes lite
väl mycket åsikter och känsloinlägg från min sida idag.
Jag ligger nu och ser uggly betty samtidigt som jag smaskar
på min enormt smaskiga godis påse. Resten av kvällen kommer
bestå av tv tittande. Känns som att jag behöver lite lugn och vila.


Enlig yun såg han ut som en super bögig brat, men jag tycker
han var gorgeous.

Nu ska jag fortsätta se tv

Xoxo/F

Skrivet av: Julia

Hej! Om du har tid att svara på en undersökning om designen på mp3-spelare så skulle jag bli superglad! Jag pluggar grafisk design, och håller på med en inlämningsuppgift som handlar om vad trendmedvetna tjejer föredrar. Behöver verkligen hjälp! Det är bara några få frågor //Julia (klicka dig in på länken vettja:)

2008-11-11 - 22:24:55
Skrivet av: Di Stefano

han har rätt! :O

2008-11-11 - 22:29:15
Skrivet av: medhållarN

Jag håller med Yun, han har en poäng, än en gång tror jag inte att du tar med detta inlägg, men du kan ju visa Yun detta iaf. xoxoxoxoxo

2008-11-27 - 14:44:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0