Förtagg för sdol

Som många vet kommer jag har förtagg hemma hos mig innan sdol.
Och med det innebär att vi fixar oss i ordning först och under tiden
taggar upp med party musik. Och för dom oinformerade så är det bara
bjudna som får komma. Ni som är välkomna vet vilka ni är.
Så vi kommer ha en toppenkväll tjejer. Vi kommer vara väldigt många
och vara galna och släppa lös. Tänkte egentligen göra det förra inlägget
till det sista men då kollade jag på klockan och den är bara nio?
Jag är dödstrött så ska lägga mig och se en film.



Xoxo/F

Skrivet av: Simon

Hej felice! bloggen har tyvärr varit hackad under några dagar. vu har nu tagit tillbaka den och ska upprätthålla den vanliga standarden. Jag kommer till att ta bort det omogna inlägget och jag kommer att gå tillbaka tillvardagen. sorry

2008-11-17 - 11:44:10
Blogg: http://ekonomisktintolerant.blogg.se/
Skrivet av: kicki

har du några tips om vad man kan ha på sig, frisyr och sånt? tunika,jeans,skor,kjol mm. ett inlägg med olika alternativ skulle vara kul! :-D xoxo :)!

2008-11-17 - 17:01:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0