Fredag

Oj, vilken fredagskväll det var. Jag var hemma kring 3 tiden.
Under kvällen hann jag med thaigarden,nodo med världens bästa T.
Deeptalk,inflyttningsfest,och lanfest(?). Vi var först hos viktor och sen hos
david. Efter det skulle dom ut på krogen och jag gick för att möta en vän
vi gick runt i stan och pratade om mycket klokt, det var nog jag som babblade
på mest kan jag tro. Sen satte vi oss i trapphuset och fortsatte, sedan gick
jag upp och sov som en prinsessa.Vi träffade också ett par jättesöta tjejer hos
viktor från arjeplog som hade läst min blogg.



I love you


Xoxo/F

Skrivet av: F

Dom var väl ändå från arvidsjaur om det var amanda, anna och elin du menade?

2008-11-15 - 23:08:11
Skrivet av: C

Shit, vilket snyggt hår Tina har :Obb

2008-11-18 - 13:19:57
Blogg: http://charlesdexter.blogspot.com
Skrivet av: amanda

vad heter du på msn?=;)/arvidsjaur amanda ,



hehe å du, ja måste få fråga en sak , men jag borde inte skriva de hära. å så, :)

2008-11-18 - 19:34:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0