I was dreaming that you and me might end up together - ron pope

Godmorgon, själv kan jag inte påstår att jag är på det bästa morgon humöret.
Har klätt mig i min mjukisdress från addidas och mina vita puma skor.
Kändes som att det behövdes eftersom det kommer bli en lång och plågsam
måndag.Vi har modern dans nu på morgonen dessvärre, men det kan behövas
efter en helg som nu. Mitt rum ser förjävligt ut och det gör dock inte saken
bättre men jag får ta mig en städning från topp till tå när
jag anländer hem kring 6 tiden?

Dagens outfit:




Idag är jag sportygirl.
Nu ska jag springa iväg, en joggingtur skulle matcha min outfit?

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0