If i'll be gone tomorrow will you still remember me?

Dagen har varit bra och gått snabbt.Vi åt även lunch
med louise och helena idag. Efter det gick jag och mamma förbi
en snabbis på hemtex och köpte oss lite olika. För min del blev det
duntofflor och ljus till mina nya ljusstakar.Kvällen är ett mysterium
men det gillar vi väl? Ska börja planera och göra olika listor för fredagen
det kommer bli roligt.


Super sköna

Ska dock korta av ljusen en aning.


Min frukost smoothie.

Jag var även och levererade brev till stadshotellet.



Köttfärsbiffar med klyftpotatis.

Xoxo/F

Skrivet av: jennifer

min gudmor? eller vad?:)

2008-11-19 - 17:33:10
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: korven

varför levererade du brev till statshotellet? :)

2008-11-19 - 18:50:41
Skrivet av: Sandra

Vadå korta ljusen, varför låte du dom inte bara brinna ner?:D

2008-11-19 - 19:02:31

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0