I'm not gonna take back what i said and change my mind. You're history!

Har just kommit hem. Klockan står på 04.16
är jävligt trött. Ska krypa ner i min stora runda säng
och bara mysa. Har haft en bra början och bra slut på kvällen.


Jag var bäst på pyramiden.


Pekka is delicious?

Påväg till biggan


Tack adam, du gav mig en mättande måltid. Haha!


Mediaprogrammets klassfest

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Feffan! du vet att jag alltid är delicious ;P haha!

2008-11-30 - 16:45:12
Skrivet av: Anonym

Hur kom du in ens? Du var inte ens välkommen! Dah.....

2008-12-01 - 14:41:18
Skrivet av: Felice

Jag frågade david som äger stället om jag fick komma. Och han svarade ja. så det var på hans order!

2008-12-01 - 16:32:53
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Så han beordrade dig att komma in?

2008-12-02 - 20:54:41
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Nej, utan jag frågade om det var okej att jag kom in och han sa ja. Så "order" kanske var att ta i.Men det var hans lägehet så jag antar att det är utifrån det man tar ett val.Inte får mina kompisar ta in vilka som helst utan att jag godkänner det.

2008-12-03 - 14:25:08
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0