I've tried to be the perfect girl you always wanted me to be.

Oj, vilken impuls kväll igår alltså!
Två flugor i en smäll fick dom flesta till det igår.
Först nodo och sen partaj, det var faktiskt riktigt mysig och bra kväll!
Åkte runt bil med tim och robert, dock fanns det saker som gjorde mig
grymt irriterad som dom idiotiska sms;en turligt nog går dom att radera.
Ikväll blir det pyjamas party, jag måste berätta en läskig sak som hände oss
igår. När vi kommer hem till mig, sitter nyckeln i dörren. Men ingen har varit
hemma och ingen är i huset? Vi tar fram den största kökskniven vi
hittar och söker igenom alla rum. Jag,tina och frida var så himla rädda.
Men lite läskigt ändå? Jag har en hemsk känsla i kroppen nu, jag skakar och
 känner mig svag. Har proppat i mig det närmaste godiset.Och det beror inte
på att jag inte ätit eller något jag vet inte varför, men det var riktigt otäckt.


coola tjejer

Kökshänget, dock gillade jag renen inne i tv rummet. Fick dessvärre ingen bild.

Xoxo/F

Skrivet av: tina

wow, fick till och med upp rätt fuckyou-finger den här gången.

2008-11-08 - 16:32:42
Skrivet av: lovisa

finis blogg! :)

2008-11-08 - 17:10:58
Blogg: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Skrivet av: Ellinor

Spooky.

2008-11-08 - 17:26:15
Blogg: http://ellinornystrom.blogg.se/
Skrivet av: ERIK

jasså tycker du det? ;D

2008-11-08 - 19:19:25
Blogg: http://eerikandersson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0