jag kan inte säga att jag älskar dig om jag inte gör det.

Oj, vilken dag alltså fullspäckad med lektioner och dansrep.
Har även varit på röntgen och nu är jag hemma. Jag är enormt
irriterad på min musik lärare som dragit gränser utan att ens ha
medverkat i vårat program. Så vi får väl se om jag kan dansa eller inte.
Jag sitter nu och äter pepparkakor med mjölk, det är underbart.



Jag måste säga att pastasalladen var förvånansvärt god.

sötisarna Josse och Elin

Den här parken är alltid jättefin på sommartid.

Påväg till sjukhuset, min och elins vigselring skådar ni.

Såhära mysigt har jag det nu.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0