Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid.

Nu har jag hämtat mina saker hos pekka samt hämtat saker hos mami.
Så nu börjar mitt mysmaraton, har badat och haft det riktigt mysigt.
Nu sitter jag i morgonrock ska tända ljus och sen bädda ner mig i min prins
dvs, min säng.


Dock överdrev jag med finglaset men varför inte få lyxa till
det lite extra? kände mig som en prinsessa bland skummet.


Hade satt upp håret med en sjal, inte fagert.

Jag hatar mobil bilder, speciellt när dom ser ut såhära.
Dax för mig att skaffa en värsting kamera.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

bor du ensammen svara gärna:D?

2008-11-03 - 19:49:14
Skrivet av: fia

bor du ensammen i en lägenhet o har du bra betygi i skolan svara gäran vore så roligt o få veta :D

2008-11-03 - 19:50:10
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

nej jag bor med min mamma men efter nian ska jag flytta till en egen, och ja jag har hyffsat bra betyg!

2008-11-03 - 20:21:45
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Piggis

Jag vill ligga med dig babe

2008-11-03 - 21:12:32
Skrivet av: viktor

synd att du aldrig kommer få ligga med henne mannen, hon är min.

2008-11-03 - 21:22:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0